måndag 4 maj 2009

Var såååå nära på att inte gå upp sängen i morrse verkligen sliten efter dom senaste dagarna märke att fler från klassen var det med :P men duktigt som man är gick man iaf fast jag Verkligen inte hade lust!!!
Somnar på första lektionen vaknar till när nån ropar att vi slutar 11 :O SkööönT

Fick idag reda på lite mer saker jag har sagt och gjort i torsdags från en tjej jag knappt känner :S shit va jag skäms :(

Iaf efter skolan åkte jag annica & emlie ner på stan och letade klänning som jag ska ha på skivan men hittade verkligen ingen tror vi var inne i Alla affärer... Faan! Lite panik.... får gå i morgon med åh leta lite nogrannare....
Precis nästan nyss kommit hem ska plugga lite innan jag drar iväg och tränar :))

Nej nu blir det naturplugg..

tjingeling

Inga kommentarer: