torsdag 13 november 2008

AJ Aj aj!

Idag är det inte min dag dirket!
Okej jag brukar inte ha turen med mig, men trodde iaf att man skulle ha lite tur iaf. "Men icke"
Kan också erkänna att jag inte är den bästa som håller tiderna speciellt inte i skolan, men jag hatar att försova mig & man måste kuta till bussen som en idiot för att man vill hinna & vara lite duktig för en gång skull.
Sen försöker man vara duktig i skolan med att göra allt klart i tid & hjälpa till. Men då är man så klantig & bränner sig på handen så man får sitta under kallvatten kranen resten av dagen..........
Så nu sitter man här med sjukt ont i hela handen, hade tänkt åka & träna men tror inte det går ikväll måste ha handen i en kallvatten skål hela tiden & det skulle bli lite jobbigt att släpa med den. Så det blir att vara hemma ikväll med min lilla vattenskål..



Dagens outfit






E


Inga kommentarer: