måndag 17 november 2008

Sweet!


Har haft spaning på en vit anorak jacka ett tag nu iofs så har jag bara sett den på personer & hemsidan men ska iaf kolla om den finns i affären så ser man att den inte finns så går fram & frågar om det kommer in flera? Då får man svaret att det inte är årets färg på jackan & att det inte kommer komma mer sånna... Så då fick man åka hem med humöret lite nere & utan en jacka. Fast Erika ger sig inte så går in på hemsidan & kollar om man kan betälla den, men då finns den inte på lagret. Då börjar man fundera på att hon hade säkert rätt att den inte finns i år.. Men ger mig inte så lätt ringer ut till Stadium ute vid Ikea & där hade dom två kvar i rätt storlek också. Så snabbt som attan åker jag dit & får min anorak.. Då åkte jag hem med ett stort leende på läpparna =D För den jackan blir perfekt när jag ska åka till åre om ca tre veckor!
btw har glömt att säga (hur kunde ja glömma det) Men har köpt en Snowboard! Den blir ju änu mer perfekt där uppe! Skoja inte att Erika är glad =D


Nu blir det lite plugg sen blir det träning är sjuk taggad på det!

Ciao


E

Inga kommentarer: