torsdag 13 november 2008

Torsdagkväll

Blev som sagt ingen träning :( få gå i helgen istället för då är jag ledig sjukt skönt med en ledig helg & bara ta det lungt. det gillas.. men har ju en dag till i morgon i skolan men den går nog fort (får vi hoppas)
Ímorgon ska jag träffa jessie "weeii" har inte träffat henne på hella veckan :o inte bra! Så nu äntligen får jag umgås lite med henne flumma & snacka lite skit sweet* :)


Eftersom det inte blev någon träning så har jag vart ute & gått i två timmar för åh vara exakt :P
Först har man verkligen ingen lust att gå ut, inte nu när det är så mörkt & kallt. Hatar det här vädret!
Tycker att snön borde komma nu!

På tal om snö så har jag kollat lite på praktik ställen nu upp i åre, är så sjuk sugen på att åka upp dit & gör min två månaders praktik där. Få komma bort från tråkiga uppsala & upp till snön i åre! sjukt vad jag ska åka snowboard då & äga alla i backarna, lr försöka iaf ;)


Ska kolla film nu sen blir det sängen natti


E

Inga kommentarer: