söndag 1 februari 2009

1/2

Var bra drag på Årebykrog igår kan man säga :)
Stod i baren & dom flesta här upp dricker Öl? Vi hade Red stripe kväll så blev många sånna...
Några drinkar fick man iaf göra, vi hade kvällens drink som gick åt :)

Is
Två lime klyftor
sprit (som jag tyvärr inte kommer på namnen på) inte bra...
Skaka
Häl upp i ett glas
Fyll med Soda läsk
Sugrör
Klar för åh dricka
Mmm :)

Kom hem kanske vid fyra då var man lagom trött, så det var riktigt skönt åh sova..
Idag är jag Ledig Sköönt, det är riktigt fint väder sol inte ett måln på himmlen :D
Ingen backe dock idag men vart ute åh gått istället, vaknade halv ett :O

Ikväll ska vi ha söndagslapp kväll det blir nice

Idag fick jag reda på att nästa vecka kan vi inte bo kvar här :O Hon som äger lägenheten kommer upp med familjen v7
Några ska åka hem & några ska på hos några andra kompisar... Men jag då!?
Känner mig lite stressad på att hitta nån stanns åh bo den veckan...
Snällt att dom säger det en vecka innan (Idioter)
Så det här veckan blir åh leta boene någon som vet nått?

Nu ska jag ner till ica åh handla har verkligen ingen mat hemma jobbigt är dö hungrig... Det här är verkligen det jobbigaste med åh bo själv lr måste handla mat själv inte det biligaste!!

Inga kommentarer: