söndag 22 februari 2009

NyA Tider

Nu är jag tbx hemma i Uppsala och tbx till bloggen även fast inga som läser den typ så ska jag ändå fortsätta...
Två månader uppe i Åre verkligen +++ på det :) Känns både skönt att vara hemma men samtidigt saknar jag åre redan..
Men har verkligen haft det super bra där uppe ångrar inte en min att jag åkte upp.. Klart man har haft många dåliga dagar och man bara har velat åkt hem för det messta har allt varit bra :)
Kort sammanfattning om tiden där uppe.

Jobbat på Årebykrog toppen ställe med schyssta människor. Schyssta tider schysst mat.
Glidigt i backen.
Festat med killarna.. Roliga åh Dåligakvällar.
Kollat sjukt mkt tv.. har börjat föllt massa serier på mtv Haha.. Och mkt Sport!
Spelade Bowling en kväll... Jag suger verkligen på det... Måste träna upp mig på det, för det var grymt kul...
Lärtkänna och träffat massa nya människor :) (En guldtjej Karin..)
Skrattat vart glad mkt av tiden... Men ledsen en tid...
Man går inte ut på korgen Nykter!
Tröttnat på massa låtar...
Lärt mig servera med tre tallrikar ;)...
Jobba inte bakis!
Lärt mig att jag kan klarat mig super bra själv :))

Det jag inte han göra där uppe som jag ville göra var att åka skoter... Tar det nästa gång :)
Nu när jag har kommit hem ska jag börja ett helt nytt liv iaf försöka :))
Har mins gått upp 5 kg där uppe :O Inte bra.... Ändrig på det nu!

Imorgon blir det åh träffa jessie (läntar) Sen Träna :D.. Det har jag verkligen saknat messt av allt här hemma... Åh är ledig hela veckan så ska bara njuta av åh vara ledig nu innan Skolan börjar känner mig inte taggad för det... Hoppas man blir det.
Nu ska jag gå och sova i Min efterlängtade säng :)) Kommer sova så gott inatt..

over'n'out
E

Inga kommentarer: