onsdag 4 februari 2009

4/3

Vart super lugnt på jobbet idag nästan för lugnt man går bara runt & gör ingenting lite segt...
Men det är inte så många som vet om stället för det har bara varit uppet en månad efter en renovering så i morgon ska vi gå ut & dela ut reklam Årebykrog.
Sen ska jag kanske åka till Östersund i morgon med chefen vi ska inhandla nya saker till krogen :) Det blir kul åh ta en liten tripp dit får man göra något annat också,, kanske passar på åh shoppar lite :O :)

Nu har jag också packat alla mina saker. När jag höll på åh packa ner kläderna så såg jag att jag har Alldeles för MKT kläder! sjukt mkt som jag inte äns har använt tar onödigplats.... Så måste släpa runt på tre stora väskor när ja kunde ha haft två iaf.. men är man tjej så är man :P
Men är lite orolig inte fått boende än :O Vill verkligen Inte Åka Hem!!!!!

Igår kväll/natt blev jag riktigt sur på killarna....
Är fortfarande sur! säger bara Idioter

Dålig dag

Inga kommentarer: