måndag 29 december 2008

:)

Blev träning/solning idag, kunde inte hålla mig från träningen :D Känns sjukt bra att träna igen efter all julmat som man har proppat i sig...skulle träna i morogn med hade jag planerat, men då ringer dom från jobbet så måste jobba....Men klagar inte på det faktiskt :)

Nu är det bara sex dagar kvar tills jag Åker kom jag på idag :o kan verkligen inte fatta det, har inte hunnit med hälften av det jag måste hinna göra innan jag åker & jag börjar bli sjuk nervös....
Måste börja skriva packlista, om man ska vara borta i sju veckor blir det en låång lista så måste hinna inhandla allt jag ska ha med mig :)
Hoppas bara allt blir bra där uppe :D

Ikväll har jag & amelie sjungt sing star från mamma mia filmen + gjort en korigrafi som vi ska visa Rikard i morrn (den är klockren) ;) hahah..
Tror båda vart trötta idag, för vi har bara flummat runt & fulat oss. Så ibland kan det vara riktigt kul att ha syster hemma :D

Nu blir det fika sen sängen upp tidigt i morrn.....



E

Inga kommentarer: