fredag 26 december 2008

Fredag

Går dagen blev hur bra som helst, behöver ingen utgång iaf inte när man är med Jessie då kan man ha "fest" på två pers & ha super kul :D
Vi gick då först till terassen tog oss ett glas vin. Sen gick vi till mc donalds vi har samlat ihop till en gratis kaffe, då blev det en latte på vägen hem till jessie.
Där hemma hitta vi massa Sprit & Snappsar så då började vi dricka det & kolla på Pirets of the caribbean :D
Vi hade sjukt kul iaf, mkt kort men lägger upp dom sen :)
Vi somnade inte förrns kl åtta på morgonen i soffan, sen kl elva kom Amelie & hämtade mig.
Var bara hem & göra sig i ordning sen skulle hon, jag & mamma till Sthlm & gå på teater
"Det våras för hitler" Sjukt rolig var den tror jag satt & skrattade hela tiden :)
& nu är jag hemma & är Dööö trött ska gå & lägga mig när som hellst.

Imorgon ska jag Äntligen för hoppningsvis träffa Tim..
Spännande & skit kul :D

E

Inga kommentarer: