fredag 5 december 2008

Kvällens

Humör : Superfatastic
Mående : kan inte må bättre
Frisyr : utsläppt med en fläta på sidan
Klädsel : gråamjukisar & t-shirt
Gjort : idag : skolan, jobbat
Borde göra : Sova
Längtan : Till mycket!!
Vill ha : Snöö
Lyssnar på : T.i ft rihanna - live your life
Bästa : Praktiken i åre
Sämsta : ???
Väder : mörkt
Tid : 23,00
Dagens middag : kött & pommes ;)


Idag fick jag tips av en kompis att maila en kille som bor i Åre om boende.. Så det första jag gjort när jag kom hem var att maila honom... Trodde dock att han Aldrig skulle svara.. Men när jag kom hem från jobbet & var lite lagomt trött, så hade han svarat att det gick bra att jag bor där :)
Shit vad glad jag blev! sen var man verkligen inte trött....Men har ingen aning om nått bara att de ligger precis i centrum typ & att de bor fyra till där, men det ska nog gå bra hahah....
Längtar verkligen nu!

Verkligen tack! <3


Nu ska jag sova i morgon blir det jobb 11,30- 17,30
See yaa :)

E

2 kommentarer:

Tim Eriksson sa...

Vad roligt ;)! Snäll kompis som fixade boendet :o

Puss!

Erika sa...

Riktigt snäll kompis ;) längtar tills jag får träffa honom :D