söndag 14 december 2008

Resultat :)


Så här ser jag ut nu & är super nöjd :) Har börjar vant mig nu i det, först tycker jag att jag såg sjukt konstig ut, men nu är det Okej. Malin på jobbet kände inte igen mig idag var lite roligt haha..

Kan säga att det var en riktigt historia med att färga håret med jessie :P

Först skulle vi kolla på ica om dom hade några färger, men där hade dom inte så mkt. Så vi åkte till Willys där hade dom lite mer att välja på så vi köpte oss varsin färg där. Åkte vi tillbaka hem till mig & började färga hår!
Började med mig & det gick hur bra som helst & som sagt är nöjd... Sen skulle vi färga jessies & hon har svart hår & skulle få det till ljusbrunt.. Men blev inte så stor skillnad där tyvärr.. Så vi åkte tbx till willys så köpte hon ny färg :P Sen tbx hem färga blev inge bättre det heller... Så vi gav upp.. Så vi gjorde oss popcorn & kollade på kopps, sen sov vi :)

Idag har jag då jobbat sjukt lungt idag fattade inte varöfr jag behövde hoppa in. Men men får pengar för det ;)



E

Inga kommentarer: