tisdag 30 december 2008

Tisdag

Fy f*n vilken dag det har vart!
Hade ingen lust Alls i morrse att åka in åh jobba, men tänkte att jag Måste! så pallrade mig upp & åkte in, när man kommer dit så säger Anita att jag inte börjar förrns om en timme.. f*n vad sur jag blev då, så gick runt på stan Själv kl tio på morgonen fast jag hittade lite saker :)
Sen tbx till jobbet & då började huvudetvärka, ögonen bara rann lika så näsan. (f*n för förkylningar)
Så det har Verkligen inte gått någe bra idag på jobbet, irriterad för minsta lilla & bara allmänt tjurig mot alla hela tiden inte det bästa när man måste se glad ut & vara trevligt..

Efter jobbet så ville jag bara åka hem men såg en klänning som jag var tvungen & kolla om den var kvar, åh ibland har man turen med sig :D
Tror den blir min nyårsklänning inte bestämt mig än..

Idag kommer jessie hem har äntligen fått tag på henne, fick ett sms igår att hon hade vart på sjukhuset :O var hundra på att hon hade brutit nå ben, men de var det inte som tur va :D
Så i morgon kommer hon hit ska vi Fira Nyår :D
Vi skulle först ha vart ett tjejgäng men alla bangade typ de ville hällre vara med sina pojkvänner lr andra kompisar, så blir bara jag & jessie singlar & inga andra kompisar kommer bli en klockren Nyår :D hahah...

Ikväll blir det iaf lugnt kan knappt prata så ska dricka Te hela kvällen

cioa
E

Inga kommentarer: