torsdag 4 december 2008

Sweet!

Humör : Super bra
Mående : allt är så sjukt bra!
Frisyr : utsläppt
Klädsel : jeans, svart linne & skjorta
Gjort : skolan & tränat
Borde göra : Plugga!
Längtan : Jullov
Vill ha : Helgen!
Lyssnar på : The voice
Bästa : Fått min T-shirt
Sämsta : ?
Väder : snöblask
Tid : 20,00

Har precis pratat med Jessie, har inte träffat henne på hela veckan :o Har vart så mkt nu!

Iaf hon har vunnit en tävling på The voice & hon ska få träffa Darin :) Coolt att vinna en tävlig, jag vinner Aldrig nått sånt... Men skulle nog inte vinna en träff med Darin. Okej han är bra, men Njaaa tveksam där.....

Idag skulle mormor klippa mig lr bara toppa bort det slitna & hon pratar så sjukt mkt så jag tror inte hon hängde med på vad hon gjorde sen =P Iofs så blev det ju ganska bra, men när hon skulle klippa där framme så lär hon inte ha sett Hur mkt hon tog bort :P Ser lite roligt ut haha men men får tänka på att hon är gammal. Tror jag går till en riktigt frisör nästa gång & fixar till det här hahah... :)


Imorgon är det sista skoldagen, sen blir det Praktik i typ tio veckor.. Kommer nog sakna skola :o? Men det ska bli nice... Btw med praktiken så har jag hört lite nu om boende där uppe i Åre verkar som att jag åker upp! "Erika is Happy" =D

Nej nu blir det varmt bad, sen plugg

E

Inga kommentarer: