fredag 12 december 2008

Hallå alla goa & glada :)
Precis kollat på Idol :O Kände att jag var lite tvungen eftersom det var Final & Kevin vann (happy face där för det=) Riktigt duktiga är dom, jag skulle Aldrig klara av det dära tror jag hehe Men det är bra gjort av dem :)

Nu sitter jag här & har Sååå Tråkigt! Har inge busskort så kunde inte åka till jessie :( & hon kunde inte komma hit "sämsta kvällen" Det är nu man skulle ha körkortet.. Ska nog ta tag i det ordentligt nu!!! Känns som man är fast här hemma när man inte kan ta sig någonstans :S
Så vad gör man en fredagkväll hemma själv???

Imorgon är jag ledig sweet! Då ska jag hinna göra massa saker hade jag tänkt mig, får se vad sakerna bli men nått iaf hehe :)
Sen blir det jobb på Söndag! F*n för det jag som ville hitta på något i morgon kväll, men där sprack den Idén.. Har verkligen inte gjort något direkt Super kul nån helg nu för tiden, antingen är det jobb. Eler så finns det inget att göra, Tråkig stad Uppsala är ibland... krogen är inge kul att gå ut på nu iaf,, väntar tills Amelie kommer hem då J*vlar ska vi ut & Dansa ;)
Längar nu så sjukt mkt tills hon kommer hem (envecka) fattar inte hur det ska bli sen när hon åker till Kanada kommer inte få se henne på fem Månader :O Men sen ska vi vara med varanda Mkt mkt =)

Idag ringde också Åre killen & nu är allt kirrat :D Flyttar in lr vad man säger den 6 Januari FyF*n vad kul!! Längar som satan nu!
Vad mkt jag har att se fram emot nu märker jag "det gillas"

Ah så här kul har jag en fredagkväll hoppas ni har det mkt roligare :)
Nu ska jag ladda ner nån bra film & tråka till den....Själv =(


See yaa

E

Inga kommentarer: