måndag 20 april 2009

20/4

Först grattis Amelie på namnsdagen hon har säkert sagt till alla idag att dom ska gratta henne... När jag har namnsdag så bryr jag mig inte så mkt om de :)) Men iaf stort grattis Amelie ;)
Precis kommit hem från ett träningspass mkt mage åh armar det är Nice*
Idag har jag skrattat konstant hela dan :)) först har jag, annika, robin & jessica flummat i skolan... Efter skolan träffa jag Jessie åh när man är med henne kan man inget annat än åh skratta vi flummar jämt! Sånna här dagar gillar man :D
gårdagenskväll lr hur man säger iaf
Brukar ju oftast träffa jessie på söndagar kvällanra men igår blev det tyvärr inte av..
Men det gjorde inte så mkt, vi flummade på Msn istället var typ som att vi var med varan =P
Båda lyssnade på the voice, åh plötsligt så blir det reklam åh vi börjar komentera om nån reklam. Sen efter en stund så är det en låt som kommer upp åh vi tror att det är en låt för nån reklam,, men visar sig att de var en vanlig låt... Åh den är såååå klockren :))
Våran nya party låt nr 1 :D
svenne banan
tjingeling så länge Dudes ;)

Inga kommentarer: