onsdag 22 april 2009

Godnatt

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha för bakgrundsfärg på bloggen!??
aja nu får det vara lila ett tag :))

Har försökt vart duktig för en gång skull & pluggat lite men "nej det går inte" så struntade i det! Så duktig var jag Haha men de får gå som de går.....
Lyssnar nu på en till bästa skiva ever! men den här är inte lika lugn som den igår :)
Mia/ Dipio sköna remixer :D har jag & amelie diggat i bilen idag Haha...


Det sämsta med att dela säng med sin syster är att iaf min syster går & lägger sig så Tidigt nästan varje kväll!?? tycker jag då.... Känner mig taskig som har alla lampor tända, musik & datan på när hon ska försöka sova men ja kan inte gå & lägga mig om jag inte är trött, så blir lite jobbigt det dära =P... Sen nästan varje natt rammlar man ur sängen!!?

Men nu ska jag gå & sova hoppas på att få sova hela natten :))


Inga kommentarer: