lördag 18 april 2009

Lördag

Måste ju börja med gårdagen! Shit va bra det var bästa föreställning jag iaf vart på!
Men vi åkte då jag, mamma & amelie till sthlm vid två tiden gick runt i stlmh affärer hittade inte så mkt blev skor till Studenten bara =)
Sen gick vi till Berns där lilla kussen jobbar så blev en god lunch åh mkt prat :)
Eftet goda lunchen så vidare ut på söder skulle vi försöka hitta till Orionteatern... Med ungefär halvtimmes promenix var vi framme :D
Såg ut som man var typ i en lada?! var ganska mkt folk.. Så fick man först titta på en stor vit duk sen blev det alldeles mörkt så känner ja att nån går typ på mig så vänder jag mig om så är det nån med huva åh äcklig mask på sig.. Åh jag börjar skrika såklart =P
Men sen satte dom igångåh shit vad bra det var!!!!!! Dom är så sjukt duktiga
Dom var ute & dansade i publiken (man stod upp hela tiden) åh massa saker.. De bästa var på slutet då satte dom på Disco musik åh hade sån där skumgrej så blev skum i hela rummet typ jag åh Amelie dansade i skummet åh jag dansade men skiit snygg kille från gruppen :O:)
Så ni som gillar dans gå & se dom! :D


Idag har var hos frissan åh frächat upp håret lite blev jätte bra :D Efter tre timmar hos frissan gick jag åh amelie åh käkade på cupido "Mmmmm"
Hem bytaom sticka & träna pulspass en timme :))
Nu hemma leta om vad som händer ikväll!?? Annars blir det filmkväll med systeryster!
Tjingeling så länge!

Inga kommentarer: