söndag 5 april 2009

Vilken kväll/natt

Okej går dagen/kvällen ska jag försöka betätta allt nu

Vakna av solen sken gick upp åt frukost ute i solen åh solade lite sjukt skönt, sen begav jag mig ner på stan träffa jessie gick & kollade lite i äffärer hitta en jätte fin kläning :)
Vidare hem till mig där maten stod på bordet kött åh pommes bästa som finns Haha...

Sen var det bara att börja dricka åh börja göra sig i ordning för kvällens utgång som var planerad. Men när vi står & sminkar oss åh fixar håret får jessie Sms av Emir (killen från mässan) att det var förfest hemma hos han åh det bangar man ju inte på :D
Så vi åkte ner till stan tog bussen vidare till salabacke.. Där vi mötts upp av då Emir & Erik börjar snacka lite åh går upp mott lägenheten... När vi kommer in mötts vi av två andra killar hälsr åh ena killen säger att han känner igen mig? åh Erika otrevlig säger bara "åh vem är du?" Då är det Wille en kille från knivsta hans storebrorsa Axel har jag gått i samma klass med från ettan till sexan, så börja ana att det är massa knivsta folkh här?????
Åh så sant där kommer då Axel, christofer åh Olle från knivsta.. Som man inte har träffat på typ fem år? :O Men det var kul "världen är liten"
När vi börjar komma igång åh lite mer folk börjar droppa in så är stämningen på topp :D Så vi glömmer bort att vi skulle ut på krogen Hahah..
Så vi blir kvar där hela kvällen/ natten

Vaknar av att Jessie väcker mig kl åtta på morgonen åh säger att vi sticker hem så vi börjar smyga runt i lägenheten för att inte väcka alla som sover på golv soffor åh allt =P
Kommer ut vet inte vart vi är försöker hitta nån busshålls plats efter ett tag hittar vi en sitter åh väntar en halv timme på bussen.. sliten, trött, törstig så man kan dö...
Kommer ner på stan letar om nått är öppet för suget efter cola var Stoooor!! vi fick många komentarer av folk när dom såg oss,,, måste sett kul ut två slitna tjejer i högklackat haltar runt kl halv nio på morgonen Hahah....
När vi kom hem hit så la vi oss bara i sängen med mjukiskläder åh en bra film... Somnade efter halva var så sjuk trött=P

Nu har vi suttit framför en varin dator ingen orkar göra något, men vi ska försöka ta oss in till stan åh käka nått :))

over'n'out


bilder kommer sen :))

Inga kommentarer: