måndag 13 april 2009

weekend

Fredags: Kom då Amelie hem så hände inte så mkt då tog det bara lugnt :))

Lördag: Var bara hemma hela dan sen på kvällen närmare kl tio så får jag sms av David att dom skulle dra ut åh då var det bara fort upp & försöka göra sig något snygg för en utgång! Träffade dom på Reed room sen drog vi vidare till People där det var sjuuukt lite folk.. Men jag åh David stog hela kvällen åh hade våra diskutioner Hahah alltid lika kul :D Tror inte syrran var så glad när jag kom hem kl tre åh herjade lite med mobilen åh massa sms :P

Söndag: Vaknade vi kl ett gick på en lång promenix åh pratade om våra resor vi ska göra. Först till Norge sen till Australien :))
När vi kom hem så började vi söka jobb i Norge skickade in massa ansökningar till massa olika ställen. så hoppas att nån hör av sig :)
Sen när amelie skulle lägga in sina kläder i min garderob så såg vi att hon inte fick plats, så då började vi rensa & städa garderoben!! Tror vi slängde en hel flyttkarton + massa kassar kläder, men känns som det är lika mkt kvar!? Men vi blev rikare på den resan :D hittade 650 kr :O
Sen på kvällen blev det lugnt med massa film & glass :)

Idag har vi vart ute i Gränby åh letat springskor men vi hittade inga där tyvärr hade vart perfekt åh ha några nu åh sticka ut i skogen åh springa lite men icke de... Men fick pinsama stunden där iaf... hade glömt bort att en kille jag känner jobbar där så ser jag att han är där åh blyga erika går ut affären snabbs som ögat så han inte ska se mig, men en sekund efter får jag sms från han... fan han såg mig!
aja nästa gång får man kanske hälsa :P

Imorgon är det tbx till skolan känns sisådär men de är inte långt kvar nu :)
ska leta tyg i morgon till klänningen har mönster så det är bara tyget som fattas.. kommer bli sjukt fin :D
Sen måste jag försöka sälja biljetter till skivan som är snart! om nån vill komma så är det bara att höra av sig :D

Tjingeling ;))

Inga kommentarer: