fredag 10 april 2009

Syster hemma!

Nu är Amelie äntligen hemma :))
Vaknade halv nio viste inte när dom skulle komma men typ då, så gick upp äter frukost åh mitt i de så kommer dom :D
Blev så glad så glädje tårarna kom på både mig, amelie & mamma :)

Sen satt vi alla & åt frukost, dom berättade om allt som har hänt & vad dom har gjort åh de verkar så grymt så skulle lätt kunna åka den turen... Dom har vart först i Kanada åkt skidor i Whistler, sen har dom vart i Californien åkt runt där åh sen New yourk :) Grymt!!! ,
Får försöka göra en sån tur nästa år, men först ska jag till Australien :D lära mig surfa.
Amelie & dom hade gjort de i Californien hon sa att det var svårt men de tror jag inte ;)
Har precis lämnat Rickard & Robin på stationen ska dom hem till Östersund var kul åh träffa dom igen :))
Ikväll blir det lugnt med amelie bara mysa åh snacka massa skit.. har jätte mkt att säga henne hehe :) Men får se hur länge vi håller sams innan nån blir irriterad på nån åh nu ska vi dela rum!? får se hur det här går.... Får hoppas att det går fiiint :)

Inga kommentarer: