fredag 3 april 2009

ÅÅÅHHH sjuk godis sugen jag är just nu! Sådär som man skulle kunna äta en hel skål utan att bry sig om hur onyttigt det är!
Sa förr att jag skulle ha Godisförbud ett tag men det gick ju som de gick... Fast jag äter inte lika mkt iaf det är ett gott tecken ;)
Men nu har jag suttit i flera timmar känns det som åh inte gjort nått undervärk... Är så grymt uttråkad som man kan bliii därför börjar godis suget sätta igång tror jag?




Imorogn iaf har jag lite planer lr ganska mkt faktiskt så längtar tills i morrn Haha..
Först ska jag ut åh köra lite måste öva på det sista nu.. Sen ska jag boka tid hos frissan för mitt hår ser ut som jag vet inte VAD! Så nu måste jag fixa till det vet inte exkat hur jag ska göra men får se vad det blir av det....
Mot kvällen blir det då Utgång med Jessie pessie, blir nog att sitta här först innan vi gör stan osäker ;) De blir nice..

Men nu ska jag ner åh leta efter nått sött åh äta innan jag börjar klättra på väggarna här hemma!

Hoppas ni har en bra Fredagkväll :))

over'n'out

Inga kommentarer: