onsdag 8 april 2009

ljusbrunt?

Idag har jag vart barnvakt åt grannpojken jakob :)) Var lite roligt vi spelade fotboll, ritade, fikade safft åh kakor :D

Sen kom jessie pessie förbi. Vi gjorde inte så mkt tog de lugnt bara :)
Haha jessie hade träffat killarna vi var med i Lördags i går ;) tror hon har en liten fling med ena killen där hoppas det går bra ;))

Nu vet jag hur jag vill färga mitt hår.. Vill inte bli hel blond igen nu ska det bli Ljusbrunt :D
Nått i den här stilen.. tror jag skulle bli Snyggt:D

Imorogn åker jag till jessie åh stannar där hela helgen :)) hon är ensam hemma hela helgen så vi gör Påsklov number 2 :))
Tror vi har vart med varandra varje dag nu i fjorton darr.. Undrar när vi börjar tröttna på varandra!?? Aldrig!! :D
Fyfan vad det kan vara såååå Orättvist Ibland! Idag åkte en till kompis upp till Åre!
Hallå jag då? ni glömde mig lixom.. :(
Skulle inte klaga på att Åka upp dit Nu åh gå på en Afterski på bygget åh träffa massa roliga, skumma, äckliga människor!! Haha
Men men så kan de vara ibland,, aja hoppas dom får det kul iaf .............
Tjingeling så länge!

Inga kommentarer: