tisdag 10 mars 2009

10/3

Idag lyckades jag med Snozzningen igen måste gå upp på en gång på morrnarna....Inte bra det här...
Träffade Johanna på stan idag :)) Vi gick runt på stan inhandlade mig ett träningslinne men måste lämna tbx de satt inte så bra tyvärr är en sån som inte orkar pröva i affärerna, kanske smartast åh göra det aja :)
Sen satt vi på Jalla i Tre timmar åh snacka mass skit :) Kul åh prata alla minnen kommer alltid upp nått nytt varje gång hehe..
Efter stan rundan tog jag bussen upp till Eriksberg där fick ja lite fika innan träningen idag blev det pulspass jobbigt men kul som alltid :)
Hem duscha sätta på sig mjukis kläder åh bänka sig framför tv med Dh :D

Imorgon är det kvällsrestaurang funderar på åh träna innan på Gymet på Ekeby om jag orkar just nu känner jag att jag inte skulle vilja träna på några darr men får se om jag tar mig dit :)
Nu blir det plugg sen en film åh sängen

over'n'out

Inga kommentarer: