söndag 8 mars 2009

8/3

Helgen

Fredags kom johanna hit så först satt vi & prata massa högstadium minnen, åh mycka sjuka grejer har man gjort under den tiden :P men många goa minnen också hehe
Sen drog vi oss ner på stan träffade hennes kompisar på Terassen satt där nån timme åh bara snacka en massa :)) Sen vidare till People.. Inte mkt folk ute men hade druckit lagomt mkt så hade skit kul :)) Blev nog lite för mkt mot slutet... Men kvällen slutade bra :)

Lördags vakna med Huvudvärk & lite seg tänkte ha en mys kväll hemma med mamsen men blev ändrade planer.. Drog in till stan mot kvällen & träffa jessie åh hennes kompisar.. Så drog vi till en tjej i hennes klass för där skulle det vara "fest" men för mig räckte det med i fredags. Men det var ändå inte mkt till fest där kan jag säga.. Vi fick inte lyssna på högmusik & vi fick inte lyssna på Vår musik! Utan satt en hel kväll & lyssnade på Håkan Hellström.. Inte Okey.... Så hade hans låtar i huvudet hela kvällen fyfan*

Idag åkte jag & mamma till Gränby där jag inhandlade mig en Jeans jacka som jag är mkt nöjd med.. kommer sitta fint till Våren :))


Just nu sitter jag & lär mig massa olika Coctaildrinkar Alltid bra & kunna :P har lärt mig några st nu :)

Mojito
12 färska myntablad
4 cl Tequila Garcia Lemon
2 cl färskpressad limejuice
1 cl sockerlagSodavatten

(Gjorde man mkt uppe i Åre kanon god )

Inga kommentarer: