måndag 23 mars 2009

23/3

Nästan nyss kommit hem från låång skoldag! Men den har gått bra :)

Började med Arbetsgrej vet inte vad de heter haha
Där jag & Jessica skulle skriva om Streching de gjorde vi klart på noll tid ;)
Sen var det Religion som Inte är mitt favorit Ämne precis! Vi spelade ett spel om Islam som vi ska ha prov på nästa vecka :o & gissa vem som förlorade stoort..Hata religion...
Lunch som vanligt äckligt men fick i mig lite iaf för att orka med dom två sista lektionerna som bestod av Naturkunskap & alkoholgrej :P
På Naturen pratade vi messt om morgon dagen, vi ska åka till Cosmonova ska bli lite kul faktikst Haha :D Se en film om Universum kanske inte det roligaste, men vet att vi kommer få en flummdag :))
På Alkoholhantering tror jag det heter, där pratade vi om skivan & studenten Åh vad jag längtar Nu!!!

Så var den dag över nästan ska plugga nu Teori & religion sen åka in till stan för att gå på Pulspass halv åtta :D

Inga kommentarer: