söndag 22 mars 2009

Söndagskvällar = stan med jessie :)

Som sagt Söndagskvällar träffar jag Jessie nere på stan, blivit som en grej vi alltid måste göra :P
Men ikväll var det inte så mysigt ute kallt & det Snöar!? :O vad är det här, jag som trodde att våren var på väg så kommer äckel snön tbx !
Vill ha Sommar Nu!!



Inte meningen att vi ska ses!? Varje gång jag & en kompis David ska hitta på något så kommer det Alltid nått i vägen!? fattar inte hur vi lyckas Haha
Vi har säkert sagt i flera månader nu att vi ska ses.. Men icke åh i helgen hade vi nästan bestämt men nej då ligger nån bakis & orkar inte lr någon ska göra något annat..
Vi får lösa det dära någon dag David :)

Ny vecka i morgon då, är ganska taggad för är bara två veckor kvar till lov skööönt! & då kommer min kära syster hem.. vad jag Längtar! åh efter påsklovet är det inte långt Kvar!!! :D

GodNatt allesammans
Over'n'out

Inga kommentarer: