måndag 2 mars 2009

Kanoners

Hatar att tänka på en sjukt bra låt men man vet inte vad den heter man hör den bara i huvudet & man vill inget hellre än åh ha den!
Är en låt på jumpan som är sjukt bra åh göra armhävningar till åh har gått & sjungt den hela tiden för att jag ska försöka komma ihåg den & leta efter den.. Tänkte att jag Aldrig skulle hitta den, men så bra som man är ibland så Hittade jag den :)) Känner lättnad behöver jag inte gå & tänka på den :D & nu kan jag göra Massa armhävningar här hemma till den ;)
Kanoners säger jag bara (Y)

Imorogn har man sovmorogn igen till tio "Skönt" & har bara två lektioner så slutar 12,15 Sweet* Ner på stan leta nytt träning linne.. Hem plugga (fick reda på idag att jag ligger efter med två grejer.. Inte bra...) Men fick G på ett prov som jag hade glömt bort Nice :)
Sen blir det Träning.. Bra dag

Nu blir det kvällsfika sen sängen :)

Inga kommentarer: