fredag 13 mars 2009

Fredag den 13!

Dagen har då inte vart någo bra, börjar tro på de dära med fredag den 13 har aldrig haft problem förr dom här dagarna, men idag först försov jag mig fast de gör jag iofs alltid hehe. men hade bestämt mig att komma i tid för en gång skull men icke... Sen har jag klämnt mitt finger :(( Har så Jävla ont! sen har jag bara vart irriterad hela dan Usch...
Men efter skolan åkte jag & mamsen ner på stan & där hittade jag en jätte fin klänning så lite bra blev det iag iaf :)
lägger upp bild på den sen

Är sjukt Party sugen just nu, vet inte varför för är sjuk trött hehe?
Men ska in till stan ikväll & träffa jessie ta en fika bara snacka inte träffat henne på hela veckan :o har vart så mkt nu usch på de.
Åh sen Imorogn kommer johanna hit med sinna kassar haha ;) Alltid lika kul varje gång så imorogn blir det nog lite party hoppas jag är lika taggad då som jag är nu :)
Imorgon Åker mamma & pappa till Italien i en vecka :o Vill också :((

Inga kommentarer: