söndag 22 mars 2009

Helgen

Har hänt sjukt Mkt men ska göra den kort :)

Fredags

Jessie sov här i torsdags som ni vet, sen på fredan åkte vi ner på stan mötte upp Johanna gick & käkade lunch.. Sen åkte jag & johanna hem till mig efter att ha handlat med oss massa Godis
Planen var att vi bara skulle ha en hemmakväll kolla massa film åh bara ta det lugnt.. Men ändrade planer!
Vi blev sugna på & göra något inte bara sitta hemma, hade bestämt att vi inte skulle dra ut!
Men om man inte kommer på något annat så är det ända lösningen på problemen (tragiskt men sant).. Så vi drog i oss en vinare sen ner på People.. Där det var typ dött med folk! Fast jag & Johanna drog igån hela stället & hade sjukt kul :D
Åkte hem tidigt & däckade på en gång!

Lördagen
Vaknar kl 6 & känner bara att man skulle kunna dricka en hel sjö, men fick blir ett glas bara..
Somnar om på vägen till sängen,, vaknar av att telefonen ringer kl 9 svarar men vet inte vad jag säger.. uppfattar bara att pappa är på väg hem :O
Var bara att väcka johanna upp & försöka städa undan det värsta.. Vaknar till lite vid kl tolv beger vi oss till Knivsta & ska hjälpa Anna att packa.. Det första jag & johanna gör när vi kommer dit är & Äta sen däcka i sängen..( bra hjälp vi är Haha)
Efter att två bakis tjejer ska hjälpa anna så kommer den tredje.. Alexandra
Stackar anna ingen hjälpte haha
Men senare mot kvällen så hjälpte vi henne & köra lådorna. Så lite hjälp fick hon iaf :))

Sen åkte jag & Johanna hem till henne & äntligen fick vi Vila som vi hade velat gjort hela dan!
Vi skulle följt med anna & alex ut men vi hade verkligen inte orken.. Så det blev popcorn & american pie :)) Man somnar iaf sjukt bra till Csi har vi kommit på sov sjukt bra inatt..
Men vaknar av att Anna ringer & vill att vi ska hämta dom inne i stan.. Var bara upp äta frukost & bege sig till Willys?
Två bakis tjejer kommer & ska berätta hela kvällen för oss vi fattade Nada kan jag säga hahah
Var iaf en super bra Helg... & kul att man nu kan börja umgås med gamla knivsta folket :)

Precis kommit hem nu blir en lång dusch sen ner på stan & träffa en Kompis

Over'n'out

Inga kommentarer: