torsdag 26 mars 2009

Hur ska jag hinna med Allt!??

Nyss kommit hem, men borde vart hemma flera timmar innan & pluggat!!! men blev stan med jessie i stället Orkar inte tänka på böcker just nu!!! Åhhh vad jobbigt allting är just nu...
Varför kan man inte bara slänga alla böcker men ändå få ett godkänt då skulle jag vara Nöjd!
& Kan man inte bara få sitt Körkort! utan åh göra nån Teori.... Nej tydligen så går tyvärr inget av det,, utan man Måste helt enkelt sitta & plugga så man tror att hjärnan vilken sekund som hellst ska trilla ner i boken.. Som sagt jag är väldigt less på åh Plugga som ni hör!
Sen måste jag fixa massa andra grejer som jag inte kommer hinna göra känns det som :( Åhhhhh....
Vad jag bara vill sluta skolan har nog aldrig vart så less på den som jag är just nu!
Nej Usch vad jag låter deppig...Inte bra....

AJa Nu måste jag sätta igång med Pluggandet.. Sen iväg på Träning ska pröva spinningpass hört att det är bra träning :))

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer: