torsdag 26 mars 2009

New



Behöver Verkligen en ny Mobil!
Man hör knappt med den som man pratar med sjukt irriterande! Sen är Lg mobiler inge bra tycker jag då.. Vill hellre ha en Sony Ericsson som jag har haft i tusen år innan...My favorite.. Vill inte ha nån komplicerad bara en helt enkel vanligt mobil :))

Nu har jag pluggat till Religion provet & det är kanske inte helt hopplöst att kanske få ett G :D Men ska aldrig säga aldrig fattar fortfarande "Nada"
Förstår verkligen inte varöfr man måste kunna om olika religioner?? gr inte mej så mkt nytta precis... Aja de är väl nån som har suttit & inte haft nå bättre för sig som kommit på att vi ska kunna allt de här kul för han/hon,den..

Nu sitter jag iaf i sängen & ska kolla på nån bra film,, blev inge spinning han inte :( Får bli träning i morgon i stället!

Fredag i morgon "skönt" veckorna går så fort nu :o Skrämande.. Vi räknade ut idag att det är bara 25 skoldagar kvar innan studenten...ännu mer skrämande...

Nu lockar filmen tillsammans med min Kopp te & frukter :))

Over'n'out

Inga kommentarer: