torsdag 5 mars 2009

5/3

Snart första veckan avklarad bara fyra veckor kvar till Påsklov. Hur ska jag överleva detta?

Dagen har iaf varti super bra först en slapp skoldag slutade tidigt alltid skönt det. Sen träffa jag Linus :)) inte träffat han på flera månader så det var kul åh ses igen.
Efter att vart hos han så snäll som han är skjusade han hem mig i sin nya coola bil hehe ;)
Han inte äns komma innan för dörrn så ringde Johanna & nu har vi Fixat morgon dagen. Den blir kanon :)
Först skola till två ner på stan träffa Jessie åh kolla affärer (hitta nått jag kan ha i morrn) Sen möta upp Johanna åka hem hit liten förfest för oss två hehe fixa oss ner på stan träffa hennes kompisar sätta oss på Terassen..länge sen jag var där älsklingstället just nu i stan..
Sen får vi se vart kvällen tar oss :) Blir nog sjukt kul.
Nu blir det Kopp te sen sängen
over'n'out allesammans

Inga kommentarer: