måndag 12 januari 2009

12/1



Gårdagens kväll blev lugn lite film & mys i soffan :)
Killarna var ute på Dippan heter det med några Norskatjejer som bor här i huset. Kände inte som att det skulle bli så kul så var hemma i stället. Men ångrar det lite för det var massa norska killar där också (trodde det bara bara var tjejer:P) Men dom ska tydligen dit i morgon med så hänger nog på då :)
Iaf var här hemma kolla på nån sjuk dålig film på tv så somnade i soffan vaknade av att filip & filip kommer in & ska hämta något, dom är verkligen pratglada när dom är fulla haha. Då går jag & kollar på film på datan i sängen, vid två tiden droppar dom in fulla & glada killarna haha. Försökte sova men jocke börjades retas & sen får jag säkert inte säga de här men han Snarkade så väggarna vibbrerade nästan. Då gick ja & la mig i soffan precis när jag somnade så kommer Filip hem han hade vart på någon efterfest & då skulle han kolla på tv. Så kollade på tv med han till fem då somnade vi...
Idag var jag i backen en liten sväng bara, är verkligen inte kul att åka när det regnar & är+ grader blir ingen bra åkning då. Får hoppas på minus graderna kommer snart!
Ikväll vet jag inte vad som händer killarna är halvdöda ligger i soffan & kollar på film. Så blir nog lugnt.
I morogn blir det backen hela dan, får se om Tim & dom är ute så slipper man åka själv :)

E

Inga kommentarer: