tisdag 6 januari 2009

6/1

I morgon bitti blir det Åre (äntligen det är efterlängtat :D )
Hoppas att jag kan åka lite snowboard i helgen! Det ända jag tänker på att åka Snowboard haha
Nu är jag då i Östersund skulle egentligen åkt till åre idag, men får "rummet" lr vad man ska kalla det morogn.
Så i morogn bitti lr vid elva åker vi träffar han som hyr ut se hur lägenhetern är gå till Praktiken kolla läge där. Sen blir jag Själv där uppe med några jag inte känner :O Hur fan ska jag klara mig!! Om någon inte har något att göra någon veckan kom upp till Åre & åk bräda med mig :) Hoppas att killarna gör det annars blir det lite tråkigt...
Nej nu kommer Rikard & amelie hem ska kika film med dom..
Men ska verkligen försöka blogga varje dag jag är där uppe, & berätta hur kul jag har det :D

Ciao

E

Inga kommentarer: