onsdag 14 januari 2009

14/1

Kvällen blev riktigt lyckad igår hade så sjukt kul :)
Först förfest här, som jag var tvungen att dra igång med ett kortspel killarna var inte så taggade först men sen blev det drag..
Iväg till Bygget trodde aldrig vi skulle komma in först kön var en mil lång! Men efter en stun köande så kom vi in. Träffade Tim & hans kompis också vi drack, dansade åh hade sjukt kul :D Men tror det blev lite för mkt vin har lite luckor här & där (inte bra)
Vaknade med att jag hade sjukt ont i pannan? nu har jag fått en jätte buladär + blåmärken på bena hehe fattar inte vad jag gjort igår egentligen :P
Var lite kul när ja kom hem så undrade pojkarna vart jag hade vart hehe lite oroliga :P


Lite bilder från igår :)


Jocke fråga inte vad han har i ansiktet haha

Tobbe var iaf taggad :)



Sambosarna :)

E

Inga kommentarer: