fredag 9 januari 2009

9/1

Är inte taggad på att gå till jobbet idag (bra start haha) Men min näsa & ögon bara rinner huvudet känns som det ska sprängas usch vad jag inte orkar!!
Det regnar idag med & är typ 7 + grader :O snön kommer ju försvinna :(

Åh i morogn åker Amelie, Rikard & Robin till Kanada bra coolt att åka dit & vara där i fem månader åh bara åka skidor! Skulle jag med vilja, vara här uppe utan att jobba dom hära sju veckorna åh bara åka bräda!

Ska försöka lägga upp lite bilder på hur jag bor har inte sagt så mkt om boendet & dom jag bor med!
Bor i en trea med fyra killar kommer femte sen. Alla är 89or & kommer inte så långt ifrån Uppsala. Dom har säsongat här sen november åh alla är tydligen kompisar sen dom typ var små. Vet inte så mkt mer om dom fotbolls killar iaf!

Nej nu måste jag göra mig i ordning.

E

Inga kommentarer: