torsdag 8 januari 2009

8/1

Första natten uppe i åre/lägenheten känns fortfarande jätte konstigt att vara här uppe men det känns skit bra :) sängen är okej sover i såndär säng som har en säng nere & uppe kommer inte på vad det heter haha men sover där uppe var lite orolig först om man skulle rammla ner :P
sovit iaf ut idag sjukt skönt när jag vaknade så snöade det uten för fönstret men ser ut som det inte är så kallt + att det blåser ganska mkt några killar drog till backen nyss & fråga om jag skulle med man blir ju bra sugen men har inte fixat liftkortet än + att jag ska jobba sen.. Åker då när jag är ledig ska åka hela dagarna då hoppas att det blir bättre väder bara :)
Ska snart hoppa in i duschen & göra mig i ordning ska ner på "byn" lr vad det heter & handla lite sen iväg på Praktiken...

Nej nu måste jag kila hoppas allt är bra där hemma nere i Uppsala

ciao

Inga kommentarer: