söndag 18 januari 2009

18/1

Dissar backen idag, känner mig inte kry.. Vaknade med världen huvudvärk, magont åh är sjuk trött =/ En kille ligger & är döds förkyld & en är typ magsjuk :S ( Inte bra det här)
Blir hemma & vilar idag hoppas bara jag inte blir smittad har inte tid med det, måste ut i backen nån dag här & våga mig på hoppet :)

Igår blev det inte så mkt film tittande, kom knappt till halva filmer av Batman sen sov jag som en stock kan jag säga! Ska kolla klart den idag istället...

Mamsen ringde nyss åh nu känner man att man längtar hem till henne....
Men är bara tre dagar kvar så ska inte börja böla för det hehe..
Sen saknar jag Amelie sjuukt mkt, bara för att jag vet att hon är så långt bort åh att jag inte får träffa henne förrns i maj :(
Men Jessie får jag Träffa på Fredag längtar :D
Vi har ringt varandra varje dag sen jag kom upp hit, åh pratat/skrattat. Skuller inte klara mig här uppe om jag inte hade fått pratat med henne.. Tack för mobilen säger jag bara!
Vi har planerat hela helgen nu när jag kommer hem, ska bli så kul att få vara med henne igen :D

Nu ska jag gå till Apoteket & inhandla mig massa Alvedon..

Ha en slapp söndag...

E

Inga kommentarer: