torsdag 29 januari 2009

29/1

Precis kommit hem från en skön 20 min solarium :) kände att jag behövde det & känner mig mkt frächare, ska börja gå fler ggr var ganska biligt 40 kr för 20min åh bra resultat. sämsta var väl att det bara fanns ett solarium så har man otur måste man vänta...
Nu ska jag ta mig nått att käka sen kolla film, trodde jag skulle vara ledig i morgon så man kunde ut åh åka lite, men icke nu har jag dåliga tider med börjar elva slutar tre (okej låter skönt) men man hinner inte åka något liftarna stänger tre typ =/
Men hoppas jag är ledig något i helgen iaf :)

Igår hade jag världens hem längtan, skulle kunna gjort vad som helst för att åka hem...lite jobbigt.. Men när man tänker efter att jag har det så J*vla bra här uppe, varför vill jag åka hem för? Det ända skulle va för åh få umgås med jessie men annars är det ju Hundra ggr mkt bättre här uppe.. Trivs sjukt bra på praktiken (bytt praktik jobbar på Årebykrog nu) Sjukt mkt roligare! Nu får jag servera & stå i baren. Det är det roligaste åh få göra drinkar (lärasig) :D Innan stod jag ju bara i köket & hackade äcklig grönsaker hur kul låter de om man jämför :O
Så allt är tipp topp här nu :D

Nu kurrar lilla magen

over'n'out

Inga kommentarer: