onsdag 21 januari 2009

21/1

Imorgon åker jag hem! :D
15.45 går tåget från stationen är framme i Uppsala C 21.46
Ingen rolig resa men ska bli skönt att komma hem ett tag.
Åker tbx upp på söndag så blir liten sväng bara.. Men när jag kommer hem ska jag äta Riktig Mat! det längtar jag messt till haha.. Senaste dagarna har det verkligen inte blivit nån riktig mat okej ibland på jobbet men inte alltid man hinner äta där.. Så då värmer man burk mat (som jag Aldrig mer i livet ska äta äckligaste jag vet) lr snabbmat .. Så hem & äta :D


Sen har jag & jessie planerat hela helgen :D
Torsdg hinne vi dock inte ses kommer hem så sent. men då ska jag vara med mamsen åh papsen & min efterlängatde Maja :D
Fredag tar jag & Jessie 12 tåget till Sthlm vi ska först gå runt åh kolla efter lite shopping.. Våran Outfit kommer vara Täckbyxor :D Vi har planerat att vi ska sitta utan för Hovet så vi har med oss varm choklad vi vill ju inte frysa åh vi vill inte få dåliga platser ;D
Sen blir det Chris Brown :D
Lördag ska vi gå på bio Twilight bara en mysdag :)
Söndag åka tbx upp hit :)

Idag blev det backen igen :o är där nästan varje dag nu innan jobbet, men det är så kul åh åka + idag har solen vart framme mkt bättre åkning då :D
Nu ska jag vämra mig lite mat, sen blir det jobb.. Hoppas jag slutar tidigare så jag hinner en sväng till solariumet :D

Ciao alla goa åh glada

E

Inga kommentarer: