torsdag 1 januari 2009

2009

Gårdagen är helt oförglömlig fy f*n vad kul vi hade det :D

Först middag här hos mig med vin & mkt sång, tror hela området måste ha hört oss sjunga :P hoppas dom tyckte det var bra hehe..
Sen bussen in till stan för att ta oss till slottet & se fyverkerierna. Men då hamnade vi på någon "förfest" som sög så drog oss vidare vi han precis till slottet vid tolv slaget :)
Sen kommer jag inte ihåg så mkt om vad vi gjorde efter det....
Vet bara att jag blev dissad av Jessie som åkte till Sala till nån kille, så gick runt på stan själv & försökte få tag på amelie, men gav upp till slut så åkte hem & då på bussen träffa jag Amelie & Rikard kanon lixom :)
Men kvällen var iaf sjukt kul tack gumman :) <3

Idag har jag & Amelie legat i soffan hela dagen & kollat på massa filmer & bara myst :)


Kvällen outfit (dåligbild)
innan drickandet

Efter några glas vin :)
E

Inga kommentarer: