torsdag 8 januari 2009

8/1



Precis kommit hem från Praktiken gick väl bra men som alltid när man är praktikant får man bara göra tråkiga saker men men blir nog bättre får vi hoppas sen är det lite drygt att sluta elva =/ Men kommer inte alltid göra det som tur va!
Idag har det Regnat hela dagen & massa snö har försvunnit sämst :( Hoppas på minus grader igen! När jag skulle gå från holiday så höll jag på att ta mig en m när jag kom ut från dörrn, det Blåste som F*n vanliga fall tar det knappt fem min dit men nu måste det ha tagit en kvart + att jag gick fel kom inte på vart lägenhetn ligger :P Men hittade till slut.
Nu har jag gjort kvälls fika ska sova sen är helt slut mina ben gör sjukt ont lr jag ska försöka sova för här dunkas det lite musik...

Imorgon jobbar jag då samma tid usch

Ciao alla goa & glada :)

E

Inga kommentarer: