måndag 26 januari 2009

26/1

Nu är jag tbx upp till Åre & det känns skiit bra :D trivs verkligen här uppe..

My Weekend

Torsdag
Åkte då hem 15,45 tog sex timmar & det var verkligen inte roligt det segaste timmarna i mitt liv! Var bara hem & sova upp tidigt på Fredan

Fredag
Träffade Jessie halv tolv vid stationen, tror vi stod & kramade varanda i fem min Verkligen Saknat henne!
Tog tåget 12,09 vi var redan då sjukt taggade för kvällen :)
När vi kom fram till Hovet så gick vi & käkade bara tog det lugnt, gick & letade vart vi skulle gå in nån stanns var inte en människa där vi var först & kollade så jag tänkte är vi först :O Men när vi kom där vi skulle gå in så kryllade det av massa folk (fjortisar)
Så där stod vi i 5½ Timme för åh va exakt haha.. Men det var verkligen pain sista timmen hade vi ingen känsel i våra fötter... Men halv sju släppte dom in oss då hade vi helt glömt bort att vi frös åh att vi var lite griniga. Blev värsta draget..
Förband var crossfired :) Åh sen kl nio Började det tror inte jag har skrikit sjungit vart så glad på samma gång i mitt liv.. Konseren var så sjukt bra
Höll på till halv elva sen kunde vi inte Prata våra röster var helt förstörda men det var det så lätt värt!
Vi slapp iaf ta Tbannan tbx åh tog hem Jessies pappa kom & hämtade oss
Verkligen en Oförglömlig Dag<3>



Lördag
Var jag & mamsen på stan & shoppade loss lite nu när lönen har kommit :) & här uppe har dom iofs många klädaffärer men dom jag kan handla på som är något normalt priss på är bara Veromoda Jc & stadium. Så Ginatricot kan jag säga var efterlängtat.
På kvällen träffade jag jessie sa förut att vi skulle gå & se Twilight men var fullt på den..
Så det blev The unbord :O (Erika går aldrig på skräckfilmer) Men jessie sa att det är en thriller åh dom är inte så läskiga.. Jo Tjena första scenen skrek jag åg blev livrädd... Men den var bra faktiskt såg hela nästan :) Ni som gillar när det hoppas fram äckliga saker så gå & se den!
Efter filmen gick vi till Jessie & kollade på de vi hade filmat på Chris brown åh sen satt vi åh snackade läänge :)
Söndag
Upp tidigt packa alla saker orolig att jag inte fått med mig allt hatar sånt... In till stan träffa jessie gick runt på stan ett tag sen kl två kom mamma med packningen åh tåget gick 14,40
Men den här gången gick resan mkt bättre fortare.. Satt vid fyrasäten åh satt två st mitt emot halva resan bara. Sen sova jag messta tiden :)
Kom hem hit & som jag trodde här var det förfest för Fulla muggar... Grabbarna satt i köket dunkade musik på högsta volym.. Sen börja dom mobba mig för att jag åkte hem bara för att se Chris Brown det fattade dom inte... Men dom har ingen musik smak!!
Bestämde mig för att följa med ut med grabbarna.. Var lite kul åh gå ut nyckter åh se alla fulla drägg.. Men också lite tråkigt kan inte dansa när jag är nykter :O
Men träffade några kompisar från Uppsala de var roligt :)
Men sen gav jag mig blev för tråkigt till slut... Kom hem för en timme sen kanske tänkte att jag måste blogga lite :)
Åh Nu kommer fylle tobbe hem Hahah så nu börjar fylle grabbarna komma ska kila cioa :D

E

Inga kommentarer: