lördag 3 januari 2009

3/1

Imorogn lämnar jag uppsala i två månader :O
fattar inte hur jag kommer överleva, kommer säkert få hemlängtan & jag kommer skrika efter jessie!!
Men det ska bli Riktigt kul :D Längar tills jag är i backen med brädan..
Blir spännande & se hur man ska bo & hur Praktiken är får hoppas på det bästa.
Datan kommer självklart med, hoppas bara dom har internet så man kan hålla bloggen uppen :)
Så I morogn åker jag, Amelie & mamma först upp till Östersund är där hälsar på släkt. Sen tis lr ons åker vi till Åre. Är så sjuk nervös
Gårdagen
var jag med jessie hela dan, måste passa på att vara med henne nu fattar inte ska vara ifrån henne i två månader :O iofs ska vi på chris brown så då träffar jag henne :D
Vi satte oss på Terassen ganska tidigt & det var fullt med folk, så vi tänkte bara ta ett glas vin sen åka hem. Men då träffade vi Malin & tessan + tre killar. Så då blev det inte bara ett glas vin, satt där hela kvällen sen åkte vi hem & kollade på Shrek :D
Idag åkte vi ner på stan för jag var tvungen att köpa det sista jag ska ha med mig, Alltid ute sista minuten fattar inte men thats me ;)
Var väldigt jobbigt att säga hejdå till jessie (låter som vi Aldrig ska ses nå mer) Men kommer verkligen Sakna henne. För vi har så j*vla kul ihop går inte att beskriva. Så det kommer man sakna allt kul vi har :D Men det var vi igen när jag kommer hem ;)

Nej nu ska jag försöka börja packa.
E

Inga kommentarer: